Grupo de Information and Computing Lab (IClab)

Information & Computing Lab busca a experimentación e o desenvolvemento na fronteira das técnicas de análise de datos e das TIC como motores da nova economía e da sociedade dixital. Ademais da simple utilización das TIC e a aplicación da análise de datos a problemas pechados, buscamos resolver problemas de crecente complexidade en contornas cambiantes, posibilitando o proceso de toma de decisións como garantía de sustentabilidade en diversas áreas.

Liñas de Investigación

Crowd sensing: Monitoraxe de actividade en zonas urbanas e detección temperá de anomalías
Difusión de información en redes distribuídas e sen infraestrutura.
Aplicación da (Learning Analytics) en contornas docentes mixtas (Blended-learning)
Tecnologías de distribución multimedia
Redes de comunicaciones 5G
Análisis de datos
Redes inalámbricas
Aplicaciones avanzadas

Palabras clave: e-learning, moodle, BLE, Wifi direct, ciber-crimen, IoT

Investigador Principal

Rebeca P. Díaz Redondo Titular U.

Contacto

Ana Fernández Vilas Titular U.

Outros Investigadores

Otros Investigadores

Fátima Castro Jul Investigadora

Antón Lorenzo García Investigador

Contacto

• Participación no programa Capacity Builiding EU MARMOOC: Aprendizaxe híbrida compartida e aberto en universidades marroquís aberto.
  • Participación no programa Capacity Builiding EU EVAL: Explotación das competencias e valorización das adquiridas.
  • Participación no programa Capacity Builiding EU LMPI: Licenza, másteres de Desenvolvemento Profesional, administración, manexo, protección de sistemas informáticos e redes nos negocios.
  • Participación no programa Capacity Builiding EU EXPERES: Lles TICE appliquées à l’expérimentation scientifique
  • Participación no programa Erasmus Mundus GreenIT para o beneficio da sociedade civil.
  • Participación no programa Erasmus Mundus Green-Tech-WB: Tecnoloxías verdes e intelixentes para a innovación e sustentabilidade da sociedade nos balcanes.
  • Participación no programa Erasmus Mundus Europe and Latin America Innovation and Knowledge Academic Network (EuroInKANet)
  • Participación no programa Erasmus Mundus E-Gov-Tn: Goberno aberto en Tunes para a innovación en servizos e transparencia
  • Participación no programa Tempus MOMATE. Modernización da formación de ER no Magreb: Transferencia da experiencia.
  • Participación no programa Tempus GO-UNIV: Fortalecemento da gobernabilidade nas universidades marroquís a través da aplicación do Código Marroquí de Boas Prácticas de Goberno.
  • Participación no programa Tempus BIHTEK: Benchmarking como unha ferramenta para mellorar o rendemento das institucións de educación superior.
Quen
Tipo Colaboración
Manchester Metropolitan University (Reino Unido). Colaboración investigadora
Telecom SudParis (Francia) Colaboración investigadora