Grupo de Laboratorio de Bioingeniería y Cronobiología (LBC)

O grupo de investigación denominado Laboratorio de Bioingeniería e Crononobiología, integrado na agrupación atlanTTic, dedícase ao desenvolvemento e a aplicación de metodoloxía estatística e de procesado de sinal para, cun enfoque emininentemente práctico e clínico, mellorar a saúde das persoas.

Para iso, ao longo de máis de 30 anos, liderou proxectos e traballos de investigación en áreas como o envellecemento, a epidemiología, a oncoloxía, a farmacoloxía, a endocrinoloxía ou o desenvolvemento de novos métodos de análises de datos.

Líñas de Investigación

Cronobioloxía e cronoterapia no sistema cardiovascular
Diagnóstico da hipertensión
Avaliación de fármacos antihipertensivos
Detección temperá de problemas hipertensivos durante o embarazo
Diabetes e enfermidade renal crónica
Tecnologías de distribución multimedia
Redes de comunicaciones 5G
Análisis de datos
Redes inalámbricas
Aplicaciones avanzadas

Palabras clave: hipertensión, diabetes, enfermidade renal crónica, risco cardiovascular, embarazo, monitoraxe ambulatoria, ritmos circadianos, cronobiología, cronoterapia, procesado de sinal.

Investigador Principal

Ramón Hermida Domínguez Catedrático U.

Outros Investigadores

Otros Investigadores

José Ramón Fernández Bernárdez Titular U.

Contacto

Artemio Mojón Ojea Titular U.

Contacto

Ignacio Alonso Alonso Titular U.

Contacto

Os resultados da investigación do grupo foron publicados nalgunhas das principais revistas de cada un dos ámbitos relacionados: hipertensión e risco vascular (JACC, Circulation, Hypertension, American Journal of Hypertension…), diabetes e risco metabólico (Diabetes Care, Diabetologia…), enfermidade e risco renal (JASN, Nature Reviews Nephrology…), embarazo (Hypertension, Journal of Perinatal Medicine…), cronobiología e cronoterapia (Chronobiology International…)…

• Patente US8428965B2 (concedida en 2013): System for clinical research and clinical management ofcardiovascular risk using ambulatory blood pressure monitoring and actigraphy.Artemio Mouteira Ojea, Ramón Hermida Domínguez, José Ramón Fernández Bernárdez.
  • Patente US9198619B2 (concedida en 2015): Method and system for activity/rest identification.Cristina Crespo Veiga, Pedro Mateo Riobó Aboy, José Ramón Fernández Bernárdez, Artemio Mouteira Ojea.
  • Creación da empresa Circadian Ambulatory Technology & Diagnostic.
Quen
Tipo Colaboración