Grupo de Radio Comunicación (RAD)

O grupo centra o seu labor de investigación e innovación nos seguintes temas: desenvolvemento dos sistemas de radiofrecuencia (RF) e comunicacións por satélite, espazo enxeñería de sistemas, planificación dos sistemas móbiles de modelado, canles móbiles, desenvolvemento de sistemas de posicionamento por medio de redes interiores 802.x, comunicación entre os vehículos que utilizan as redes 802.11x e planificación MIMO sistemas inalámbricos.

Líñas de Investigación

Desenvolvemento de comunicacións vía satélite
Tecnologías de distribución multimedia
Redes de comunicaciones 5G
Análisis de datos
Redes inalámbricas
Aplicaciones avanzadas

Palabras clave: multimedia, 5G, análisis de datos, redes inalámbricas, aplicaciones, comunicacións móbiles, redes heterogéneas, virtualización, PLN, chatterbots, comunicación aumentativa e alternativa, accesibilidade

Investigador Principal

Fernando Antonio Aguado Agelet Titular U.

Outros Investigadores

Otros Investigadores

Aarón Nercellas Ventas Investigadores Contratados

Franco Pérez Lissi Investigadores Contratados

Antonio Vázquez García Investigadores Contratados

Contacto

O proxecto “Development of the sensor and communicatios subsystems of the University of Vigo cubesat for the Humsat constellation” (HUMSAT) permitiu poñer en órbita o segundo satélite galego despois do XaTCobeo, tamén deseñado por este grupo. Isto foi posible grazas ao financiamento obtido do Goberno español e a colaboración da Axencia Espacial Europea (ESA), a Oficina das Nacións Unidas para Asuntos do Espazo Exterior (CRECTEALC) e a Universidade Politécnica de California.

Quen
Tipo Colaboracion