Grupo de Sistemas de Radio (SR)

O Grupo Sistemas de Radio da Universidade de Vigo desenvolve unha importante actividade de I + D, colaborando con diferentes empresas e organizacións, combinando así a excelencia científica e a transferencia de tecnoloxía ao mercado.Isto é consecuencia da ampla gama de aplicacións de tecnoloxías de comunicación, pero tamén é o resultado das instalacións dispoñibles nos laboratorios, o persoal e a súa ampla experiencia investigadora.

Participa activamente en proxectos de I+D (rexionais, nacionais e europeos). Como exemplo da súa actividade, algúns dos proxectos atópanse resumidos na nosa páxina web.Desde o grupo coordínanse programas de posgrao, colaborando así na formación de novos científicos nunha contorna internacional competitiva.

Líñas de Investigación

Análise da canle de radio.
Caracterización de degradacións da propagación
Ruídos e interferencias e o deseño de técnicas para mitigar estes problemas
Deseño, construción e medida de antenas para diferentes aplicacións
Radar, con énfase nas técnicas de medición polarimétrica para o radar meteorolóxico e SAR.
Radar pasivo
Tecnologías de distribución multimedia
Redes de comunicaciones 5G
Análisis de datos
Redes inalámbricas
Aplicaciones avanzadas

Palabras clave: sistemas radio, comunicacións móbiles, redes inalámbricas, redes de sensores, radiofrecuencia, sistemas de navegación por satélite, antena,Radar, 5G

Investigador Principal

María Versa Isasa Titular U.

Contacto

Manuel G.Sánchez Titular U.

Outros Investigadores

Otros Investigadores

David Álvarez Outerelo Investigador

Nuno Ricardo Cordeiro Leonor Doutorando

David Crespo Ferreira Doutorando

Contacto

Iñigo Cuíñas Gómez Catedrático U.

Contacto

María Edita De Lorenzo Rodríguez Titular U.

Luis Eduardo De Sousa Sismeiro Investigador

Isabel Expósito Pérez Investigador

Daniel Gómez Pérez Investigador

Edgard Lemos Cid Doutorando

Azzeddin Naghar Predoutoral

Rubén Nocelo López Investigador

Adelino Pedro Pereira Alves Ferreira Investigador

Brais Sánchez Rama Investigador

Contacto

María Verónica Santalla Del Río Titular U.

Pablo Torío Gómez Contratado Doutor

Ana María Vázquez Alejos Contratado Doutor

María José Yllanes López Xestora de Investigación

Contacto

• Método de cancelación de ruído impulsivo en sistemas Power Line communications (PLC) mediante procesado das portadoras libres de transmisión.
  • Método para suprimir ruído impulsivo en receptores de radio con diversidade ou multiplexación espacial.
  • Método de redución de ruído impulsivo en sistemas de telecomunicación mediante a extensión da banda do receptor.
  • Radar de penetración en terra mediante transmisión de formas de onda baseadas en series de secuencias de fase complementaria.
  • Procedemento de supresión de ruído impulsivo nunha canle de comunicación por radio mediante a monitoraxe doutra canle a frecuencia diferentes.
  • Procedemento de supresión de ruído impulsivo por diversidade de polarizacións, para sistemas de comunicación mediante ondas radioeléctricas.
Quen
Tipo Colaboración