A Área de Servizos Bibliométricos da Biblioteca Universitaria de Vigo vén de realizar un estudo sobre os artigos publicados por membros da Universidade de Vigo entre os anos 2009 e 2018 recollidos na Web of Science (WOS) tendo en conta o número de citas recibidas e o impacto normalizado.

Para a clasificación dos papers en ámbitos temáticos, empregouse unha das clasificacións que ofrece InCites denominada GIPP (Global Institutional Profiles Project) que aglutina en seis grandes categorías todas as disciplinas da clasificación de WOS.

Cabe destacar que, en tres dos seis ámbitos de estudo, o paper máis citado é autoría de investigadores de atlanTTic.

Decreasing Sleep-Time Blood Pressure Determined by Ambulatory Monitoring Reduces Cardiovascular Risk

Hermida, Ramon C.; Ayala, Diana E.; Mojon, Artemio; Fernández, Jose R.

A Social gamification framework for a K-6 learning platform

Simoes, Jorge; Diaz Redondo, Rebeca; Fernandez Vilas, Ana

An Overview of Signal Processing Techniques for Millimeter Wave MIMO Systems

Heath, Robert W., Jr.; Gonzalez-Prelcic, Nuria; Rangan, Sundeep; Roh, Wonil; Sayeed, Akbar M.

Fontes:

Boletín de Impacto nº 5