Grupo de Sistemas de Radio (SR)

O Grupo Sistemas de Radio da Universidade de Vigo desenvolve unha importante actividade de I + D, colaborando con diferentes empresas e organizacións, combinando así a excelencia científica e a transferencia de tecnoloxía ao mercado.Isto é consecuencia da ampla gama de aplicacións de tecnoloxías de comunicación, pero tamén é o resultado das instalacións dispoñibles nos laboratorios, o persoal e a súa ampla experiencia investigadora.

Participa activamente en proxectos de I+D (rexionais, nacionais e europeos). Como exemplo da súa actividade, algúns dos proxectos atópanse resumidos na páxina web.Desde o grupo coordínanse programas de posgrao, colaborando así na formación de novos científicos nunha contorna internacional competitiva.

Liñas de Investigación

Análise da canle de radio.
Caracterización de degradacións da propagación
Ruídos e interferencias e o deseño de técnicas para mitigar estes problemas
Deseño, construción e medida de antenas para diferentes aplicacións
Radar, con énfase nas técnicas de medición polarimétrica para o radar meteorolóxico e SAR.
Radar pasivo
Tecnologías de distribución multimedia
Redes de comunicaciones 5G
Análisis de datos
Redes inalámbricas
Aplicaciones avanzadas

Palabras clave: sistemas radio, comunicacións móbiles, redes inalámbricas, redes de sensores, radiofrecuencia, sistemas de navegación por satélite, antena,Radar, 5G

• Método de cancelación de ruído impulsivo en sistemas Power Line communications (PLC) mediante procesado das portadoras libres de transmisión.
  • Método para suprimir ruído impulsivo en receptores de radio con diversidade ou multiplexación espacial.
  • Método de redución de ruído impulsivo en sistemas de telecomunicación mediante a extensión da banda do receptor.
  • Radar de penetración en terra mediante transmisión de formas de onda baseadas en series de secuencias de fase complementaria.
  • Procedemento de supresión de ruído impulsivo nunha canle de comunicación por radio mediante a monitoraxe doutra canle a frecuencia diferentes.
  • Procedemento de supresión de ruído impulsivo por diversidade de polarizacións, para sistemas de comunicación mediante ondas radioeléctricas.
Quen
Tipo Colaboración