Grupo de Tecnoloxías Multimedia (GTM)

O grupo centra as súas actividades no campo do procesamento de sinais e mantén liñas de investigación activas nas áreas de tecnoloxías de voz, acústica e procesamento de son, imaxes e vídeo.

O equipo investigador da Universidade de Vigo (UVIGO) ten unha ampla e contrastada experiencia (de máis de vinte anos) nas liñas de investigación de conversión texto-voz (TTS) e recoñecemento automático de voz (ASR) nos idiomas galego e castelán, e na liña de análise e recoñecemento facial (iniciada hai máis de 15 anos). Nestes campos participou nun bo número de proxectos financiados a nivel europeo, nacional e autonómico, ademais de diversos contratos con empresas. Como resultado, este equipo dispón dos seus propios algoritmos e ferramentas software, aspecto que permite a súa adaptación a un novo marco experimental nun prazo breve.

Liñas de Investigación

Procesado de fala
Procesado de imaxe e vídeo
Recoñecemento de patróns, aprendizaxe automática, identificación biométrica multimodal
Acústica e audio
Tecnologías de distribución multimedia
Redes de comunicaciones 5G
Análisis de datos
Redes inalámbricas
Aplicaciones avanzadas

Palabras clave: conversión speech-to text, identificación e verificación biométrica, análise facial, estimación de emocións, machine learning, calidade do son, son 3d, confort acústico

• Sistemas de adquisición e procesado de sinais de audio e ultrasonidos de baixo custo para monitoraxe e diagnóstico en contornas industriais
  • Sistemas de adquisición e procesado de sinais de audio de baixo custo para monitoraxe e diagnóstico de ruído ambiental.
  • Sistema de análise facial (identidade, trazos, emocións).
  • Sistema de recoñecemento de firma manuscrita.
  • Sistema de recoñecemento de locutores.
  • Sistema de recoñecemento de fala (castelán, galego).
  • Sistema de conversión de texto a fala.
  • Sistema de procura en voz.
Quen
Tipo Colaboración
NL KATHOLIEKE UNIVERSITEIT Colaboración investigadora
LEUVEN BE UNIVERSITY Colaboración investigadora