Año: 2023

Fuente financiación: European Union Intellectual Property Office

Período: 01/10/2023 - 30/09/2024

ID: 1320230017

O proxecto SIMILIS ten como obxectivo elaborar unha ferramenta semántica intelixente, deseñada especificamente para enriquecer a interacción dos usuarios coa ubicua sección “Axuda e preguntas frecuentes” nos sitios web de entidades de xestión de IP, como a EUIPO. Un obxectivo fundamental é a detección de se as consultas enviadas polos usuarios xa se abordaron nas preguntas frecuentes existentes, evitando así respostas redundantes do persoal. SIMILIS está perfectamente adaptado para identificar preguntas duplicadas ou equivalentes mediante o aproveitamento da semántica da consulta, as relacións de palabras e a comprensión do contexto. Este enfoque facilita unha comprensión profunda das necesidades de información dos usuarios, o que leva a unha presentación máis refinada dos resultados da busca.

Para conseguir estes obxectivos, SIMILIS aproveitará as técnicas de procesamento da linguaxe natural (PNL) e implementará a aprendizaxe supervisada a través de modelos de aprendizaxe profunda. Este uso estratéxico da tecnoloxía ten como obxectivo elevar a experiencia do usuario ao discernir a relevancia dos resultados recuperados no contexto específico de cada consulta. En termos prácticos, SIMILIS permite aos usuarios recibir respostas máis rápidas e precisas, fomentando a satisfacción. Ao mesmo tempo, permite que o persoal aforre tempo, redirixindo o seu foco cara a resolver consultas novas ou complexas.