Fernández Barciela, Mónica

Profesor/a titular de universidad
Despacho A-202

Mónica Fernández Barciela licenciouse en Ciencias Físicas (electrónica) pola Universidade de Santiago de Compostela en 1989, e doutorouse en Enxeñaría de Telecomunicación en 1996, pola Universidade de Vigo. Desde 1997 é Profesora Titular da Universidade de Vigo. Entre os anos 1992-1994 realizou diversas estadías de investigación no IAF Fraunhofer-Institut en Freiburg (Alemaña). As súas liñas de investigación principais son: modelado e caracterización lineal/non lineal de dispositivos activos de microondas e ondas milimétricas, deseño de circuítos integrados híbridos e monolíticos de microondas para comunicacións. Investigadora principal en 7 proxectos/ subproyectos nacionais, ademais de autonómicos e con empresas españolas e internacionais. Participou na NoE TARGET (VI Programa Marco UE) e codirixido 5 teses de doutoramento. Actualmente é presidenta do Capítulo Español Conxunto de IEEE correspondente ás sociedades MTT- S e AP-S.