Rubiños López, José Óscar

Catedrático/a de universidad
Despacho A-201

Doutor Enxeñeiro de Telecomunicación. Desde 2012 é Catedrático no Departamento de Teoría do Sinal e Comunicacións da Universidade de Vigo. Foi Vicerreitor de Extensión Universitaria (2001-2002) e de Vicerreitor de Extensión Universitaria e Estudantes (2002-2006) na Universidade de Vigo. Desde xuño de 2018, ocupa o cargo de Comisionado de Novos Proxectos na Universidade de Vigo. Entre 2000 e 2003 foi vogal da xunta directiva da Asociación de enxeñeiros de Telecomunicación de Galicia. É coautor de máis de 120 publicacións. Ademais, participou en máis de 40 proxectos de I+D obtidos en convocatorias competitivas relacionados coas seguintes liñas de investigación: análise e deseño de antenas, computación electromagnética, tecnoloxía en Terahertzios e sistemas de radiocomunicación (radar, satélites,…).