Candal Ventureira, David

Investigador/a FPI
Despacho B-509

Obtiven o Grao e o Máster en Enxeñaría de Telecomunicación pola Universidade de Vigo nos anos 2016 e 2018, respectivamente, con mención en Enxeñaría Telemática. Actualmente estou cursando un doutoramento no marco das redes móbiles de nova xeración e mecanismos para mellorar o seu dinamismo e eficacia.

Nos últimos anos participei en múltiples proxectos de investigación como Veo5G, financiado polo CDTI; SINCROS, financiado polo Ministerio de Economía, Industria e Competitividade dentro do proxecto RETOS – COLABORACIÓN 2016 e FEDER; FastFlow5G, elixido na primeira convocatoria aberta do proxecto ORCA, financiado pola Unión Europea no marco do programa H2020; NextPerception, cofinanciado pola Unión Europea no marco do programa H2020 e as axencias nacionais de financiamento europeos; e Facendo 4.0, financiado no marco do Programa Operativo Feder Galicia 2014-2020.

As miñas tarefas nestes proxectos enmarcáronse no ámbito das tecnoloxías móbiles (en concreto 5G Nova Radio e LTE), redes 802.11, sistemas de computación distribuída e en nube e Intelixencia Artificial e visión por ordenador. Traballei con tecnoloxías e mecanismos moi innovadores, que requiren un traballo de investigación e un alto grao de innovación, e contribuín á proposta de solucións innovadoras para resolver os complexos retos aos que nos enfrontei. Ademais, este traballo non só deu lugar a resultados de investigación teórica, senón que tamén provocou a transferencia de tecnoloxía ao sector industrial mediante o desenvolvemento de prototipos funcionais. Un destes prototipos, relacionado co edge computing, foi galardoado co 2º premio no MEC Hackathon 2019.

Os meus intereses de investigación inclúen as redes móbiles e sen fíos e a Intelixencia Artificial.