Evaluación COgnitiva en personas mayores a través del procesamiento del LEnguaje natural (ECOLE). Ref. 1624-134938

REFERENCIA DA OFERTA 1624-134938

Data inicio solicitudes  04/07/2024
Data fin solicitudes  10/07/2024

Contrato de duración determinada: 1 mes e 20 días

Traballo a realizar

Desenvolvemento e validación de backends na nube de conversión de voz-texto e texto-voz, sistemas de linguaxe xerativa e interfaces con sistemas de mensaxería.

Funcións a realizar

Desenvolvemento e validación de sistemas de xeración de incorporación de palabras e variables cognitivas de alto nivel a partir de sistemas xerativos, así como enxeñería de variables para seleccionar as máis relevantes.

Titulación requirida: Grao en Enxeñería de Tecnoloxías de Telecomunicación ou similar.

Retribución bruta mensual: 1.600,00 € (incluido o prorrateo das pagas extraordinarias)

Xornada laboral: 37.5 h/semana

Consulta toda a información no seguinte enlace:

CONCURSO DE MÉRITOS 16/24 PARA A CONTRATACIÓN DE PERSOAL INVESTIGADOR E DE APOIO Á INVESTIGACIÓN