Expresión de Interese: proxecto edgeContinuum

O noso Grupo de Tecnoloxías da Información (GTI) busca 1 investigador/ a junior con interese en traballar dentro dunha cultura de DevOps na creación dunha solución innovadora de edge computing para o proxecto edgeContinuum. O candidato participará xunto cun equipo de investigadores e enxeñeiros senior no deseño e implementación dunha solución software orientada a operadores de telecomunicacións usando tecnoloxías cloud native e microservicios.

A oferta de traballo ofrece ao candidato a oportunidade de combinar a investigación e a innovación, nunha contorna única onde a aprendizaxe de novas tecnoloxías e o crecemento son parte do día a día.

Ao unirte a nós, embarcaraste na creación dun spin-off da Universidade de Vigo, que busca comercializar unha solución innovadora, xerando un impacto no mercado e na sociedade.

Rango salarial: 20.000 – 23.000 €

Que nos gustaría de ti?

• Graduado en Enxeñería de Telecomunicacións, Informática ou nun campo relacionado.
  • Estar familiarizado con tecnoloxías de virtualización baseadas en contedores (por exemplo, Docker ou Kubernetes).
  • Coñecemento en linguaxes de programación como Java, Python, Go ou Rust.
  • Paixón pola tecnoloxía e habilidades de resolución de problemas.
  • Habilidades de comunicación e traballo en equipo.
  • Experiencia previa en cloud computing, arquitecturas de microservizos ou edge computing sería un plus.

Que farás?

• Colaborar no desenvolvemento de microservizos en diferentes linguaxes como Java, Python, Go ou Rust.
  • Aprender e prestar apoio no despregamento dos desenvolvementos software usando ferramentas de integración e despregamento continuo (CI/CD).
  • Aprender e prestar apoio na xestión de agrupacións industriais de Kubernetes.

📩 Contacto:

Calquera persoa interesada nesta oferta de traballo debe enviar un correo electrónico co seu CV a: : contact@edgecontinuum.com

Nota importante: Isto é unha proposta de Expresións de Interese.

A Universidade de Vigo ten o seu propio proceso de solicitude oficial de contratación baseado en mérito e está firmemente comprometida coa equidade e a diversidade dentro da súa comunidade. Todos os solicitantes cualificados tomaranse en conta para a oferta de traballo sen importar xénero, etnia, relixión, orientación sexual, orixe, ou calquera outra característica protexida por lei.

Este proxecto foi financiado polo programa Ignicia da Axencia Galega de Innovación (GAIN) da Xunta de Galicia.