Quantum technology components for space communication. Ref. 1624-134805

Contrato de duración determinada: 3 meses e 12 días

Traballo a realizar

Funcións a realizar

As responsabilidades e tarefas específicas incluirán, entre outras:
– Ler literatura científica na área das comunicacións cuánticas e os sistemas cuánticos de distribución de clave.
– Preparar o deseño da arquitectura de software para un sistema QKD vía satélite. Seleccionar algoritmos eficientes e deseñar un plan de deseño de software.
– Identificar limitacións específicas de software e hardware dos sistemas utilizados en QuTechSpace en estreita aliñación coa liña base técnica do proxecto e os requisitos do sistema. Especificar casos de proba para validar o software de post-procesamento de datos

Titulación requirida: Título universitario de Doutor preferiblemente nas áreas de Física, Óptica, Matemáticas, ou Enxeñería de Telecomunicación.

Retribución bruta mensual: 3.600,00 € (incluido o prorrateo das pagas extraordinarias)

Xornada laboral: 37.5 h/semana

Consulta toda a información no seguinte enlace:

CONCURSO DE MÉRITOS 16/24 PARA A CONTRATACIÓN DE PERSOAL INVESTIGADOR E DE APOIO Á INVESTIGACIÓN