Xornada: Xogos serios en educación

O Centro de investigación atlanTTic da Universidade de Vigo, en colaboración co Capítulo Español e o Capítulo Portugués da Sociedad de Educación do IEEE organizan a xornada “Xogos serios en educación” o vindeiro venres 10 de novembro de 2023. A xornada será híbrida, o público poderá escoller entre asistir de maneira presencial ou telemática, e require inscrición previa.

Formulario de inscrición

9:15 Presentación da xornada.

9:30 “Simulation for Learning (S4L) Project: Leveraging Technology and Open Education for Competency Development and Industry 4.0 Integration”. Dra. Virginia Rodés, Instituto del Futuro de la Educación, Tecnológico de Monterrey (México).

10:00 “Experiencias do Grupo de Investigación Stellae sobre Xogos Serios”. Dr. Fernando Fraga Varela y Dra. Silvia López Gómez. Universidade de Santiago de Compostela (España).

10:30 “Aprendizaje basado en juegos: estrategias y herramientas”. Dra. Carina González, Universidad de la Laguna (España).

11:00 “Educação para todas as idades com Jogos Sérios”. Dr. Carlos Vaz de Carvalho. GILT R&D, Politécnico do Porto, y Virtual Campus Lda (Portugal).

11:30 Descanso – Café.

12:00 “Juego de la Oca”. Dr. João Matos. Universidade de Aveiro (Portugal).

12:30 “Juegos serios y Analíticas de aprendizaje”. Dr. Baltasar Fernández Manjón, Universidad Complutense de Madrid (España).

13:00 “Proxecto Nature”. Dr. Manuel Caeiro, Universidade de Vigo (España).

14:00 Peche da xornada.

Organizan:
Centro de investigación atlanTTic, Universidade de Vigo (Martín Llamas, Director).
Capítulo Español da Sociedad de Educación do IEEE (Francisco Mur, Presidente).
Capítulo Portugués da Sociedad de Educación do IEEE (Pedro Fonseca, Presidente).