Este proxecto aborda a necesidade de transformar as metodoloxías educativas tradicionais —baseadas na transmisión pasiva de información— e adaptalas á xeración de estudantes “nativos dixitais”, que demandan estar activamente implicados no seu proceso de aprendizaxe.
A través do emprego de entornos dixitais de aprendizaxe activa (xogos serios, simulacións interactivas, plataformas de comunicación virtual, etc.), procura promover competencias como a análise, síntese, avalización, pensamento crítico, traballo en equipo e motivación intrínseca.
O obxectivo céntrase en capacitar ao profesorado para implementar metodoloxías activas —como o Aprendizaxe Baseada en Problemas (PBL) e o Aprendizaxe Baseada en Proxectos— apoiadas por unha plataforma en liña con ferramentas dixitais. Estas permitan aos estudantes experimentar, colaborar e comunicarse nun contorno formativo ampliado e multinacional.
Os dous colectivos principais aos que se dirixe o proxecto son o profesorado e o alumnado de niveis de secundaria e formación profesional
Active Digital Learning Environments in Schools (ADLES)
Ano: 2017
Investigador principal: Martín Llamas Nistal
Fonte financiación: Unión Europea, Erasmus+
Período: 01/09/2017 - 31/08/2019