Fondo Ferreiro, Pablo

Investigador/a posdoutoral Xunta
Despacho B-509

Pablo recibiu o título de Enxeñeiro de Telecomunicación en 2016 pola Universidade de Vigo (España), recibindo o premio ao mellor expediente académico pola Universidade de Vigo, a Xunta de Galicia e o Ministerio de Educación. En 2018 recibiu o Máster Universitario en Enxeñaría de Telecomunicación pola mesma universidade, recibindo o premio á mellor traxectoria académica polo Instituto Español de Enxeñeiros de Telecomunicación. En 2022, recibiu o doutoramento en Tecnoloxías da Información e a Comunicación pola Universidade de Vigo, financiado por unha bolsa da Fundación “la Caixa”. En 2016 recibiu unha bolsa de colaboración do Ministerio de Educación español para a investigación sobre SDN e eficiencia enerxética en redes de comunicación. De maio de 2021 a agosto de 2021, ingresou no Instituto de Telecomunicaçoes de Aveiro, Portugal, para realizar unha estadía de investigación baixo a supervisión do profesor Jonathan Rodríguez, financiada por unha bolsa da Universidade de Vigo. Desde 2017 é investigador do Grupo de Tecnoloxías da Información do Centro de Investigación atanTTic da Universidade de Vigo. O seu interese de investigación inclúe redes de comunicación, redes móbiles e redes definidas por software. Nestes temas, publicou 8 artigos en revistas de alto impacto (JCR Q1 e Q2) e 4 comunicacións en congresos internacionais. Participou en 10 proxectos de investigación competitivos (5 comunitarios, 4 españois e 1 galego) e 15 proxectos de I+D con empresas. Foi membro do comité organizador do Workshop on Cooperative Wireless Networks (CWN) en 2019, 2020 e 2021, co-ubicado coa conferencia internacional WiMob. Foi membro do comité técnico de programas (TPC) do congreso internacional Conference on broadband communications, networks and systems (BROADNETS) nos anos 2018, 2020 e 2021.