Makarov, Vadim

Investigador/a contratado/a

Vadim recibiu un máster en Ciencias da Universidade Politécnica Estatal de San Petersburgo en 1998. Obtivo un doutoramento pola Universidade de Ciencia e Tecnoloxía de Noruega en 2007. Despois de estadías posdoutorais na Universidade de Ciencia e Tecnoloxía de Pohang (Corea do Sur) e na Universidade de Ciencia e Tecnoloxía de Noruega. Tecnoloxía, en 2012 incorporouse ao Institute for Quantum Computing da Universidade de Waterloo (Canadá) como profesor asistente de investigación. Desde 2018 é científico xefe do Russian Quantum Center e profesor na National University of Science and Technology MISiS de Moscova desde 2019. En 2023 uniuse como líder do grupo do Quantum Hacking & Certification Lab. O seu interese de investigación reside na comunicación cuántica, en particular el hacking cuántico.