Xornada: Enxeñaría x Mulleres

O vindeiro xoves 29 de xuño ás 11:00 h., o Centro de Investigación atlanTTic convídavos á xornada ” Enxeñaría x Mulleres”, co apoio das axudas para a organización de actividades que contribuan á sensibilización impulsada pola Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo.

Con esta xornada búscase un espazo libre onde as e os participantes poidan expresar a súas experiencias e/ou inquedanzas relacionadas co ámbito da enxeñaría con perspectiva de xénero; a visibilización e reflexión sobre as problemáticas máis comúns coas que se poden atopar as mulleres que escollen o camiño da enxeñaría e a inspiración para futuras enxeñeiras que desexen emprender a carreira investigadora.

Hora: De 11:00 a 13:30 h.

Lugar: Sala Acristalada da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

É preciso rexistrarse previamente: formulario de inscrición.

Entregarase diploma de asistencia.

Programa da xornada:

11.00 Apertura da xornada:

Manuel Joaquín Reigosa Roger, Reitor da Universidade de Vigo
Martín Llamas Nistal, Director do Centro de Investigación atlanTTic
Laura Docío Fernández, Subdirectora de Difusión e Captación da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

11.05 Presentación da xornada:
Águeda Gómez Suárez, Directora da Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo
11.15 Mesa Redonda “Diálogos con Enxeñeiras”:

• Ana María Mejías Sacaluga, Dra. Enxeñeira Industrial. Profesora e subdirectora da E.E. Industrial da UVigo. Investigadora do grupo REDE de ECOBAS.
  • Susana Ladra González, Dra. Enxeñeira Informática. Profesora da Facultade de Informática da Universidade da Coruña e investigadora do CITIC.
  • Ana Larrañaga Janeiro, Graduada en Enx. da Enerxía UVigo – Máster en Matemática Industrial – Investigadora predoutoral do grupo GTE do CINTECX.
  • Lucía Amaro Losada, Graduada en Enx. Tecnoloxías de Telecomunicación, estudante do Máster Enx. de Telecomunicación e investigadora de atlanTTic.

Diálogo e Debate

12.40 Coffee Break
13.00 Dinámicas de grupo e “Quiz”
13.30 Peche da xornada:

Yolanda Blanco Fernández, Subdirectora do Centro de Investigación atlanTTic