Programa de comunicación cuántica-Galicia. Ref. 1324-130510

Data fin solicitudes  11/06/2024

Contrato de duración determinada: 10 meses

Traballo a realizar

Investigador dedicado á análise experimental da seguridade dos protocolos de distribución cuántica de clave.

Funcións a realizar

As responsabilidades e tarefas específicas incluirán, entre outras:

• Desenvolvemento e calibración de sistemas cuánticos de distribución de chaves de variables discreta.
  • Integración de sistemas criptográficos cuánticos en enlaces de fibra.
  • Autor de publicacións científicas que informen sobre investigacións propias.
  • Subministrar e equipar un laboratorio experimental de sistemas cuánticos de distribución de chave.
  • Manter o equipamento do laboratorio en bo estado de funcionamento.
  • Facer seguemento das tutorías de estudantes de Doutorado e Máster

Titulación requirida: Título universitario de doutor preferentemente nas áreas de Física, Comunicacións Cuánticas ou Óptica.

Retribución bruta mensual: 4.083,33 € (incluido o prorrateo das pagas extraordinarias)

Xornada laboral: 37.5 h/semana

Consulta toda a información no seguinte enlace:

CONCURSO DE MÉRITOS 13/24 PARA A CONTRATACIÓN DE PERSOAL INVESTIGADOR E DE APOIO Á INVESTIGACIÓN