Proxecto galego de creación dunha rede de laboratorios e centros demostradores para a investigación e innovación en solucións de ciberseguridade en transporte intelixente. Ref. 2324-141090

REFERENCIA DA OFERTA 2324-141090

Data inicio solicitudes  18/10/2024
Data fin solicitudes  24/10/2024

Contrato de duración determinada: 11 meses e 4 días

2 prazas

Traballo a realizar

Demostrador 5G/6G + seguridade cuántica

Funcións a realizar

A persoa seleccionada traballará no deseño e desenrolo de solucións para a securización de infraestructuras 5G/6G com tecnoloxías cuánticas de comunicación e información. En concreto, a súa actividade desenvolverase nos seguintes campos:

• Hibridación de QKD y PQC para escenarios OpenRAN
  • Deseño e desenrolo de software e APIs conforme a normas ETSI QKD
  • Integración e proba nun demostrador se seguridadecuántica e 5G/6G
  • Colaboración na difusión dos resultados obtidos en foros de de prestixio no ámbito internacional

Titulación requirida: Título universitario superior, preferiblemente Grao en enxeñería de telecomunicación, informática, ciberseguridade, enxeñería a industrial o afín.

Retribución bruta mensual: 2.000,00 € (incluido o prorrateo das pagas extraordinarias)

Xornada laboral: 37.5 h/semana

Consulta toda a información no seguinte enlace:

CONCURSO DE MÉRITOS 23/24  PARA A CONTRATACIÓN DE PERSOAL INVESTIGADOR E DE APOIO Á INVESTIGACIÓN