Serious Games for Natural Resource Management (NATURE)

Ano: 2021

Investigador principal: Manuel Caeiro Rodríguez

Fonte financiación: Unión Europea, Erasmus +

Período: 01/11/2021 - 30/10/2023

ID: 2021-1-LV01-KA220-HED-000032033

O proxecto ten como obxectivo o desenvolvemento dunha intervención de aprendizaxe experiencial para o desenvolvemento da capacidade dos estudantes de educación superior para adoptar un comportamento responsable na xestión dos recursos naturais, así como deseñar solucións para a sostenibilidade do medio ambiente no medio ambiente, actividades cotidianas e profesionais.

Como resultados do proxecto, obterase un marco metodolóxico de aprendizaxe activo, baseado no xogo, para o desenvolvemento de capacidades na xestión dos recursos hídricos. Tamén se pretende desenvolver xogos dixitais e actividades de aprendizaxe dirixidas aos estudantes, que creen conciencia, habilidades ecolóxicas e competencias sobre a xestión responsable dos recursos naturais. Finalmente, proporcionarase apoio pedagóxico aos educadores, para facilitar a integración dos xogos dixitais de aprendizaxe na educación medioambiental.