Virtual reality for anxiety and mental stress reduction in university students (VRxanny)

Ano: 2021

Investigador principal: Iñigo Cuiñas Gómez

Fonte financiación: Unión Europea, Erasmus +

Período: 01/11/2021 - 31/10/2023

O obxectivo principal do proxecto é mellorar a calidade da vida dos estudantes que padecen estrés agudo, episódico e crónico, ansiedade e síntomas depresivos mediante o fomento da saúde mental e a inclusión social, o que aumentaría as súas posibilidades de desenvolverse coa normalidade na sociedade universitaria e evitaría a reaparición do trastorno. A aplicación de RV porase na práctica en forma de “chill spots” que os estudantes poderán utilizar como programa de adestramento para a relaxación durante unha urxencia. Os chill spots deseñaranse e colocaranse de forma que se elimine o ruido exterior e se aísle ao usuario do entorno real. A aplicación de RV deseñada creará un entorno multisensorial inmersivo que aplicará a terapia cognitivo-conductual e os modelos de desensibilización e reprocesamento dos movementos oculares e axustarase ás necesidades dos estudantes. Unha sesión de relajación durará uns 10 minutos, polo que será posible realizar durante un único descanso.