VIII Jornadas de Investigación en Ciberseguridad JNIC 23

O próximo mes de xuño Vigo será a sede das “VIII Jornadas Nacionales de Investigación en Ciberseguridad (JNIC)” do 21 ao 23 de xuño, un evento que organizamos este ano desde atlanTTic e Gradiant, no que colabora o Instituto Nacional de Ciberseguridade (INCIBE), e que terá lugar na Sede Afundación. As “Jornadas Nacionales de Investigación en Ciberseguridad (JNIC)” son un congreso científico que serve de punto de encontro onde os diversos actores que traballan no eido da investigación en ciberseguridade (universidades, centros tecnolóxicos e de investigación, empresas, e administración pública) intercambian coñecemento e experiencias co obxectivo de potenciar a investigación no campo da ciberseguridade a nivel nacional.

Consulta toda a información na web do evento.