Burguillo Rial, Juan Carlos

Catedrático/a de universidade
Despacho B-504

Enxeñeiro de Telecomunicación (1995) e Doutor Enxeñeiro de Telecomunicación (2001) pola Universidade de Vigo. É profesor titular da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación da Universidade de Vigo desde agosto do 2003. No ámbito do desenvolvemento e transferencia de tecnoloxía, en outubro de 2010 recibiu a Cruz da Orde ao Mérito do Ministerio de Interior polo apoio á Garda Civil no control de delitos contra menores na internet. No ámbito de investigación participou en máis de 50 proxectos de desenvolvemento e investigación de nivel autonómico, nacional e internacional. Ten publicado un libro e máis de 100 traballos entre artigos en revistas internacionais, capítulos de libros e actas de congresos. As súas principais liñas de traballo céntranse no ámbito dos sistemas intelixentes, teoría de xogos, optimización evolutiva e tecnoloxías de aprendizaxe electrónica (eLearning).